Results Announced

Home > Press > Results > Results Announced
A' International Design Award & Competition Announces 2022 Results


برندگان A' Design Awards معرفی شدند

جایزه بین المللی A' Design بهترین طرح های سال را در تمامی رشته های طراحی معرفی کرد.

A' Design Award (http://www.designaward.com)، جوایز بین المللی طراحی که بر رتبه بندی طراحی جهانی حاکم است، نتایج آخرین مسابقه طراحی خود را اعلام کرد.

A' Design Award هزاران طرح خوب، محصولات با طراحی خوب و پروژه های الهام بخش را به عنوان برنده اعلام کرده است. طرح های برنده جوایز جدید اعلام شده به صورت آنلاین در لیست برندگان A' Design Award منتشر می شوند.

ورودی های جایزه طراحی A' به دقت توسط یک هیئت داوران بزرگ بین المللی با نفوذ ارزیابی شد که دانشگاهیان برجسته، روزنامه نگاران تأثیرگذار، متخصصان طراحی و کارآفرینان با تجربه از سراسر جهان را گرد هم آورد.

هیئت داوران جایزه طراحی A' توجه زیادی به ارائه و جزئیات هر پروژه کرد. علاقه به جایزه طراحی در سراسر جهان بود، با نامزدی از تمام بخش های صنعتی بزرگ، و آثار از تعداد قابل توجهی از کشورها.

از علاقه مندان به طراحی خوب و روزنامه نگاران در سراسر جهان صمیمانه دعوت می شود تا با بازدید از ویترین برنده جایزه A' Design، الهامات جدیدی از طراحی دریافت کنند و آخرین روندها در هنر، معماری، طراحی و فناوری را کشف کنند. روزنامه نگاران و علاقه مندان به طراحی نیز از مصاحبه با طراحان برنده جایزه لذت خواهند برد.

نتایج مسابقه طراحی A' هر سال در اواسط آوریل، ابتدا برای برندگان جوایز اعلام می شود. اعلام نتایج عمومی بعداً در اواسط ماه مه منتشر می شود.

بهترین محصولات، پروژه‌ها و خدمات در سرتاسر جهان که طراحی، فناوری و خلاقیت برتر را نشان می‌دهند، جایزه طراحی A' را دریافت می‌کنند. جایزه طراحی A' نماد برتری در طراحی و نوآوری است.

پنج سطح مختلف از تمایز جوایز طراحی وجود دارد:

پلاتینیوم: عنوان جایزه طراحی پلاتینیوم A به طرح‌های فوق‌العاده فوق‌العاده‌ای در سطح جهانی اعطا می‌شود که ویژگی‌های طراحی فوق‌العاده برتر را نشان می‌دهند.

طلا: عنوان Gold A' Design Award به طرح های بسیار خوب در سطح جهانی اعطا می شود که کیفیت طراحی فوق العاده برتر را نشان می دهند.

نقره ای: عنوان جایزه طراحی نقره ای A به طرح های فوق العاده خوب در سطح جهانی اعطا می شود که برتری برتر در طراحی را نشان می دهند.

برنز: عنوان برنز A' Design Award به طرح های بسیار خوبی داده می شود که برتری در طراحی را نشان می دهند.

Iron: عنوان Iron A' Design Award به طرح های خوبی داده می شود که برتری در طراحی را نشان می دهند.

طراحان، هنرمندان، معماران، استودیوهای طراحی، دفاتر معماری، آژانس‌های خلاق، برندها، شرکت‌ها و مؤسسات از همه کشورها سالانه فراخوانده می‌شوند تا با معرفی بهترین آثار، پروژه‌ها و محصولات خود برای دریافت جایزه، در این مراسم شرکت کنند.

جوایز طراحی A' در طیف گسترده ای از دسته بندی های رقابتی اعطا می شود که شامل زیر شاخه های بسیاری نیز می شود.

دسته‌های جایزه طراحی A' ممکن است در پنج سوپر مجموعه دسته‌بندی شوند:

جایزه برای طراحی فضایی خوب: دسته جایزه طراحی فضایی به طرح های خوب در معماری، طراحی داخلی، طراحی شهری و طراحی منظر می پردازد.

جایزه طراحی صنعتی خوب: دسته جایزه طراحی صنعتی طرح های خوب در طراحی محصول، طراحی مبلمان، طراحی روشنایی، طراحی لوازم خانگی، طراحی خودرو، طراحی بسته بندی و طراحی ماشین آلات را به رسمیت می شناسد.

جایزه طراحی ارتباطات خوب: دسته جایزه طراحی ارتباطات، طرح های خوب در طراحی گرافیک، طراحی تعاملی، طراحی بازی، هنر دیجیتال، تصویرسازی، فیلمبرداری، تبلیغات و طراحی بازاریابی را به رسمیت می شناسد.

جایزه طراحی مد خوب: دسته جایزه طراحی مد، طرح های خوب در طراحی جواهرات، طراحی لوازم جانبی مد، لباس، کفش و طراحی لباس را به رسمیت می شناسد.

جایزه طراحی سیستم خوب: دسته جایزه طراحی سیستم، طرح های خوب در طراحی خدمات، استراتژی طراحی، طراحی استراتژیک، طراحی مدل کسب و کار، کیفیت و نوآوری را به رسمیت می شناسد.

از برندگان جوایز واجد شرایط دعوت می شود تا در یک شب جشن و مراسم جوایز پر زرق و برق در ایتالیا شرکت کنند، جایی که از آنها فراخوانده می شود تا موفقیت خود را جشن بگیرند و همچنین جوایز، گواهی های جوایز و سالنامه های خود را جمع آوری کنند.

طرح های برنده جایزه بیشتر در نمایشگاه بین المللی طراحی در ایتالیا به نمایش گذاشته می شوند. به برندگان واجد شرایط جایزه A' Design A' Design Prize اعطا می شود.

جایزه طراحی A' شامل مجموعه ای از خدمات روابط عمومی، تبلیغات و صدور مجوز برای کمک به ایجاد قدردانی و آگاهی جهانی از طرح های خوب برنده جایزه است.

جایزه طراحی A' شامل مجوز لوگوی برنده جایزه طراحی A' به برندگان واجد شرایط است تا به آنها کمک کند محصولات، پروژه ها و خدمات طراحی خوب خود را از سایر محصولات، پروژه ها و خدمات موجود در بازار متمایز کنند.

جایزه طراحی A شامل روابط عمومی بین المللی و چند زبانه، خدمات تبلیغاتی و تبلیغاتی است تا به طرح های برنده جوایز کمک کند تا در معرض دید جهانی، بازاریابی و جایگاه رسانه ای قرار گیرند.

A' Design Award یک رویداد طراحی سالانه است. ورود به نسخه بعدی جایزه و مسابقه طراحی A' در حال حاضر باز است. جایزه طراحی A از همه کشورها در همه صنایع می پذیرد. علاقه مندان می توانند طرح های خوب را برای در نظر گرفتن جوایز در وب سایت A' Design Award نامزد کنند.

فهرست اعضای فعلی هیئت داوران، معیارهای ارزیابی طراحی، مهلت‌های مسابقه طراحی، فرم‌های شرکت در مسابقه طراحی و دستورالعمل‌های ارائه جایزه طراحی از وب‌سایت A' Design Award موجود است.

درباره جوایز طراحی A'

جایزه طراحی A' هدفی بشردوستانه برای پیشبرد جامعه با طراحی خوب دارد. A' Design Award با هدف ایجاد آگاهی در مورد شیوه ها و اصول طراحی خوب در سراسر جهان، و همچنین برانگیختن و پاداش دادن به خلاقیت، ایده های اصلی و تولید مفهوم در تمام بخش های صنعتی است.

جایزه طراحی A' با ایجاد انگیزه‌های قوی برای سازندگان، مبتکران و برندها در سراسر جهان برای ارائه محصولات و پروژه‌های برتر که به نفع جامعه است، به پیشبرد مرزهای علم، طراحی و فناوری می‌پردازد.

A' Design Award مشتاقانه منتظر ارتقای محصولات و پروژه‌های برتر است که ارزش اضافی، افزایش کاربرد، عملکرد جدید، زیبایی‌شناسی بهبود یافته، کارایی استثنایی، پایداری بهتر و عملکرد بالاتر را ارائه می‌دهند.

جایزه طراحی A' قصد دارد یک نیروی محرکه قوی برای ایجاد آینده ای بهتر با طراحی خوب باشد، و به همین دلیل است که جایزه طراحی A' به ویژه شامل تعداد زیادی خدمات برای ترویج طرح های خوب اهدا شده است.


برندگان جوایز طراحی A' را ببینید
See other A' Design Award and Competition WinnersA' Design Award Presentation Submit Your Designs
 
design award logo

BENEFITS
THE DESIGN PRIZE
WINNERS SERVICES
PR CAMPAIGN
PRESS RELEASE
MEDIA CAMPAIGNS
AWARD TROPHY
AWARD CERTIFICATE
AWARD WINNER LOGO
PRIME DESIGN MARK
BUY & SELL DESIGN
DESIGN BUSINESS NETWORK
AWARD SUPPLEMENT

METHODOLOGY
DESIGN AWARD JURY
PRELIMINARY SCORE
VOTING SYSTEM
EVALUATION CRITERIA
METHODOLOGY
BENEFITS FOR WINNERS
PRIVACY POLICY
ELIGIBILITY
FEEDBACK
WINNERS' MANUAL
PROOF OF CREATION
WINNER KIT CONTENTS
FAIR JUDGING
AWARD YEARBOOK
AWARD GALA NIGHT
AWARD EXHIBITION

MAKING AN ENTRY
ENTRY INSTRUCTIONS
REGISTRATION
ALL CATEGORIES

FEES & DATES
FURTHER FEES POLICY
MAKING A PAYMENT
PAYMENT METHODS
DATES & FEES

TRENDS & REPORTS
DESIGN TRENDS
DESIGNER REPORTS
DESIGNER PROFILES
DESIGN INTERVIEWS

ABOUT
THE AWARD
AWARD IN NUMBERS
HOMEPAGE
AWARD WINNING DESIGNS
DESIGNER OF THE YEAR
MUSEUM OF DESIGN
PRIME CLUBS
SITEMAP
RESOURCE

RANKINGS
DESIGNER RANKINGS
WORLD DESIGN RANKINGS
DESIGN CLASSIFICATIONS
POPULAR DESIGNERS

CORPORATE
GET INVOLVED
SPONSOR AN AWARD
BENEFITS FOR SPONSORS

PRESS
DOWNLOADS
PRESS-KITS
PRESS PORTAL
LIST OF WINNERS
PUBLICATIONS
RANKINGS
CALL FOR ENTRIES
RESULTS ANNOUNCEMENT

CONTACT US
CONTACT US
GET SUPPORT

Good design deserves great recognition.
A' Design Award & Competition.